woensdag 13 september 2017

Cadeautje voor meester Hans

Wanneer hun juf of meester jarig is, nemen de kinderen hier altijd een cadeautje mee.
Line is zó blij want ze zit eindelijk bij de enige meester van onze school: meester Hans.
En meester Hans, die verjaart op de allerlaatste vakantiedag. Dus op 1 september stond Line onmiddellijk klaar met een cadeautje.


Meester Hans is muzikant. Het leek mij wel een leuk idee om het groepslogo te verwerken in een knijpportemonneetje.
Dus: ik ging nog eens aan de slag met de zeefdrukset van Bobbinhood...


En eigenlijk kreeg hij twee portemonneetjes; het eerste maakte ik in (nep)leer, maar pas toen het klaar was, herinnerde ik me dat hij eigenlijk geen fan is van leer. Oepsie!
Maar ik gaf het toch cadeau als extra, hij kan het altijd nog cadeau doen aan iemand anders van de groep :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...