zaterdag 8 oktober 2016

Tassenoverload - the sequel

We blijven nog eventjes in de tassensfeer.
Na de eerste reeks, maakte nog drie knijpportemonneetjes (de cadeautjesdoos wordt hier goed aangevuld met zo'n snelle en makkelijke projectjes!)
Dit keer een stofje dat ik kreeg van de mama, leren paspel en knijpframes komen van K-Bas.

En de lap die ik kreeg, was meteen groot genoeg om nog een rugzakje te naaien.





Binnenin voorzien van twee ritsen, voor alle kleine spullen.
Achteraan een grote rits voor mijn portemonnee. Zo zit die goed tegen mijn rug, beschermd tegen diefstal!


Tot slot nog 3 clutches, ook voor de cadeautjesmand, uit Mijn Tas: De Julietteclutch.
Met stofjes van Veritas en een overschotje van kurkleer van bij K-Bas.

3 opmerkingen:

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...