zondag 4 oktober 2015

Wolf en wolvin

Het patroon van Zonen09, Wolf, heeft geen introductie meer nodig, me dunkt...
Toen het patroon hier toekwam, nam ik onmiddellijk de maten van de kinderen en tekende de jumpsuitversie-met-cape in twee maten: een smalle 104 voor Lenn en een smalle 116 voor Line, ik dacht 'een beetje op de groei'... Maar dat 'beetje op de groei' valt precies toch wat kleintjes uit... De jumpsuits passen perfect, maar ze zullen maar één winter kunnen meegaan, denk ik, in plaats van de voorziene twee jaar. Nu ja, geen probleem; al bij al zaten deze twee versies nog snel in elkaar, dus volgend jaar maken we er gewoon nog een paar :-)
De stofjes voor deze versie kozen de kinderen zelf (na een preselectie van mijn kant) in de webshop van Bellelien.









4 opmerkingen:

  1. Mohow, hun oogjes blinken v contentement! Zalig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook aan een wolfje bezig hier! Weliswaar niet de jumpsuit, met de pamperwissels zie ik dat minder zitten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toch weer fantastisch gedaan, echt tof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo tof! wat een coole capes, daar zullen ze blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...