zaterdag 31 januari 2015

Quiltlapje II

We gaan rustig door met de quiltcursus van Sew Natural.
Vanmorgen zat deel twee in de mailbox en momenteel zijn de kindjes nog uit logeren...
1 + 1 = 2
Ik startte onmiddellijk...

En toen... legde ik het nieuwe stuk op het stuk van vorige maand...
Huh? Moeten die normaal niet even groot zijn???

Het januariblok was een pak kleiner, niet normaal.
Nog eens alles goed doorgenomen en het is duidelijk dat het mijn fout was.
Ik stikte het eerste blok op 1cm en het tweede op 0,5cm (zoals het eigenlijk moet).

Maar een beetje creativiteit in het oplossen van probleempjes, da's mij niet vreemd, dus werd er een bleke rand gequilt rond het januariblok.
Voila: opgelost... Ze zijn allebei even groot :-) 



5 opmerkingen:

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...