dinsdag 23 september 2014

Watervalhalsprobeersel

Zo'n watervalhals, dat vind ik echt mooi aan een T-shirt.
Ik wou dat zelf ook eens proberen, maar vond niet onmiddellijk een geschikt patroon. Dan maar zelf aan de slag met dit T-shirt patroon en deze tutorial voor het zelf tekenen van zo'n T-shirt.
Dit is het resultaat. En ik ben er echt wel blij mee!



De stofjes komen van de nieuwe webshop Babarum en ik moet zeggen: superservice daar!
Op de website staat vermeld dat je altijd om extra foto's mag vragen als je twijfelt aan een stoffencombinatie. Ik deed dat, want ik wist echt niet welke kleur tricot ik moest nemen bij de fotoprint.
Jelle van Babarum raadde me deze petrolkleurige Punta di Roma aan en ik moet zeggen, ik ben zeer tevreden met de combinatie!
En nog eens meegenomen: Babarum is dan wel een webshop, maar je kan ook ter plaatse afhalen. Het wil net lukken dat mijn liefste collega daar héél dicht bij woont, dus ging zij voor mij langs om mijn bestelling af te halen, geen verzendkosten dus voor mij ;-)

5 opmerkingen:

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...