zaterdag 21 juni 2014

De officiële foto's voor de Zonen09-wedstrijd

De tijd is verstreken voor de Zonen09-wedstrijd... Alle foto's moesten nu al binnen zijn...
Dit waren de officiële foto's die ik inzond. 

Als je verder leest, zie je ook de foto's die mijn mama en zus inzonden, zij deden ook hun uiterste best! Bijgevolg: de kleerkasten zijn hier weer aardig bijgevuld :-)

En nu maar duimen. Dat wachten is toch zo nagelbijtend spannend...





























Mijn mama maakte:


































En mijn zus maakte:







3 opmerkingen:

  1. creatieve familie ... tot op het femma weekend hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja, en heeft iedereen gezien hoe mooi mijn ruitjes uitkomen naast mijn knoopjes van het hemd?! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad, de ruitjes komen mooi uit, maar mijn autookes komen ook mooi uit naast de knoopjes vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...