zondag 11 mei 2014

De naaiwedstrijd van Sew Natural: ik doe mee!

Mieke van de blog ByMiekK, en ook van Sew Natural,  schreef een wedstrijd uit. Ik was onmiddellijk enthousiast en besloot om mee te doen...
De opdracht was niet moeilijk, maar wel des te leuker: naai een Omkeerbare Shopper, gebaseerd op haar patroon, en laat je fantasie de vrije loop...

Dit is de mijne geworden:
Ik appliqueerde een peer vooraan, versierde met biais en voegde enkele extra's toe zoals een (afneembare) schouderriem, een (ook afneembaar) piramideportemonneetje en drie binnenvakken...




De Shopper is volledig omkeerbaar,  maar de andere kant vind ik toch iets mooier.

En ik wist van geen ophouden; voor moederdag maakte ik er voor mijn mama ook nog eentje.

De peer komt van een tafelloper van bij Ikea
Alle andere stoffen en benodigdheden komen van het Stoffenspektakel


4 opmerkingen:

  1. amai, waauw, heel mooi!! En zo inventief ook! dit is een winner denk ik!! :-) Ik zal duimen (of moet je stemmen? dan krijg je mijn stem ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kan ze toch nergens zo mooi kopen, mama is supercontent

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat heb je mooi gedaan! Geweldig al die extra's aan de tas, zo lijkt het weer een heel ander model :-) Leuk dat je meedoet met de wedstrijd!
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelicteerd met je eerste plaats voor deze heel creatieve interpretatie van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...