vrijdag 20 december 2013

Voor Lisa

Een collega vroeg me begin deze week om een toiletzakje te maken voor haar dochter.
Geen probleem hé, dat fixen we dan eventjes! Ze zei erbij dat er geen haast achter zat, maar ik wilde dat toch graag klaar hebben voor de vakantie, dus stikte ik gisterenavond dit in elkaar:





Vandaag mee naar school om af te geven en ik denk dat ze content was...
Ze vroeg onmiddellijk of ik nog van die 'schoon stof' had liggen om nog een bijpassende zakdoekendoos te maken, het viel duidelijk in de smaak!
Ik zie mijn collega's nu twee weken niet door de kerstvakantie, maar het vervolg is vanavond ook vanonder mijn machien gerold (kwestie van dat zeker niet te vergeten :-) )



De andere collega's waren ook onmiddellijk fan van de toiletzak, dus nog een bestelling erbij. Daar begin ik één van de volgende dagen aan en dan zien jullie die zeker ook passeren!
(Trouwens; héél plezant als de mensen zo enthousiast reageren op iets dat je zelf maakt :-) )

Voor de rest ben ik hier nog bezig met kerstcadeautjes, maar daarover later meer (na Kerstmis, als 'de pakskses' zijn afgegeven), want ik heb hier een paar volgertjes die héél graag zouden willen weten wat er in hun kerstpakje gaat zitten...
Daarom: voor zusterlief, al een klein voorsmaakje...



5 opmerkingen:

  1. Zo schattig dat vogeltje!
    En mooi tasje en hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Die flock is uitgeknipt met een héél fijn schaartje... Heb wel al gemerkt dat er verschil is in soorten flockfolie. Sommige vellen zijn veel soepeler dan andere en die kunnen ook makkelijker geknipt worden in allerlei bochtjes...

      Verwijderen
    2. ah ja; en dat vogeltje is niet zelf uitgeknipt... Dat heb ik besteld via deze shop: www.strijkapplicaties.nl

      Verwijderen
  3. OOOH, super tof!

    Ben benieuwd om ze allemaal te zien. Dat voorsmaakje is in elk geval al een voltreffer!
    DANKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je meeleest. Ik ben benieuwd naar reacties...